Itthon vagy!

(korhatár nélkül)
Gyártási év: 2018 Adásnap: 2018. június 01.
Időpont: 11:34:51 | Időtartam: 00:21:28 | Csatorna: | ID: 3308012
Beszélt nyelv: magyar
NAVA műfaj: ismeretterjesztő / oktató műsor
Főcím: Itthon vagy!
Műsorújság szerinti cím: Itthon vagy!
Műsorújság adatai:
Feliratozva a Teletext 111. oldalán. Magyarországról határon innen és túl. Sok olyan helyszínnel, ami az útikönyvekből sem marad ki, de számos olyan információval, ami lehet, hogy igen. Mesélő városok, mesélő képek - helyenként onnan, ahol csak a madár jár. A sorozat szerkezete, tematikája mint egy modern, informatív útikalauzé. Infografikák közbeiktatásával úgy mutatunk be helyeket, programokat, szabadidős aktivitásokat, hogy mindenki megtalálhassa a neki legmegfelelőbbet. Turisztikai magazin.
Technikai leírás:
- A műsorszolgáltatói információk forrása a teletext.
Műsorszolgáltatói ismertető:
A mostani Budapest-kampány abban különbözik a korábbiaktól, hogy ez a kampány kifejezetten az általunk meghatározott három célcsoport tagjainak készült. Azokba az országokba, sőt azokba a városokba, ahol ők élnek és ahonnan várjuk, hogy Budapestre érkezzenek. Alapvetően az internetre épül a kampány, 65%-ban online töltjük fel a rendelkezésre a forrásokat. Ahhoz, hogy Budapest Béccsel és Prágával versenyben maradjon, sőt hát győzelmet is arasson ebben a sportszerű versenyben, az első döntés az volt, hogy ugyanakkora marketing büdzsével dolgozik a turisztikai ügynökség Budapesten, mint a bécsi. Ez nagyjából 4,5-5 milliárd forint éves szinten. Ennek az éves költésnek az első ütemet szerződtük most le, ez 1 milliárd 300 millió forint, amely gyakorlatilag kizárólag külföldi média vásárlásra fordítódik majd s ennek a nagy médiaköltségnek voltak előkészítési költségei. Készült egy image film, készült egy új internetes felület. Számos olyan apró technikai anyag, ami segíti majd azt a fajta munkát, hogy minél több turista tudjon Budapestre jönni és minél tovább maradjanak, minél magasabb turisztikai költést hagyjanak maguk után. A kampánynak lesznek majd folytatásai, nagyjából hasonló összegből, más célpiacokra, más célországokba, egy picit más tartalommal. Alapvetésünk az volt, hogy mindenképpen a filmben jóval kevesebb szerepet kap majd az épített környezet, tehát alapvetően embereket akartunk a filmben és általában a kampányban is megjeleníteni, nem szép fotók sokaságát próbáljuk majd elhelyezni különböző felületeken, hanem azt akarjuk mutatni, hogy Budapesten jó lenni, jó itt élni, jó ide jönni, hihetetlenül izgalmas az, ami Budapesten történik és a film is nagyjából erről szól, hogy amint egyfajta színpad vannak használva csak a városnak a különböző elemei.